Koppeling met ander systeem bij Duthler Associates (2018)

Duthler Associates is een zakelijke dienstverlener op het gebied van ICT en recht. De Servicedesk van Duthler gebruikt TOPdesk om meldingen in af te handelen. De informatie die TOPdesk nodig heeft, bijvoorbeeld over aanmelders, vestigingen, en klanten werd met de hand ingevoerd. Diezelfde informatie was echter ook al beschikbaar in een ander bronsysteem MYOBI SBC. Dit betekent dus een dubbele registratie, wat inefficient en foutgevoelig is. Hier wilde Duthler Associates van af.

Samen met Duthler Associates heeft Laansloot IT een design gemaakt om het bronsysteem te koppelen aan TOPdesk. Met twee uitgebreide imports was het mogelijk om aanmelders, vestigingen en klanten automatisch in TOPdesk in te lezen vanuit MYOBI SBC. De technische hobbels bleken allemaal oplosbaar. Allerlei inefficient en foutgevoelig handwerk is nu overbodig gemaakt, en de kwaliteit van de data in TOPdesk is verhoogd. Hierdoor houdt Duthler Associates meer tijd over voor haar kerntaken.

Rogier heeft voor ons een uitstekend stukje werk afgeleverd door de verbinding te leggen tussen MYOBI SBC en TOPdesk. We hebben ook de wijze waarop hij met ons heeft meegedacht over de wijze waarop de koppeling ingevuld ging worden als zeer positief ervaren.

Zie deze en andere aanbevelingen op mijn Linkedin-profiel.